چیدمان ماشین آلات در آشپزخانه صنعتی
ما در این بخش با توجه به منوی تهیه شده برای رستوران ، لیست تجهیزات فست فود و ماشین آلات مورد نظر را جهت طبخ تهیه نموده و بر اساس منطق گردش کار در آشپزخانه و اولویت های استاندارد ، نقشه چیدمان ماشین آلات را تهیه و ارائه می نمائیم. این نقشه ها شامل بخش های تاسیسات برقی و مکانیکی و چیدمان ماشین آلات و تجهیزات فست فود و تمامی موارد مورد نیاز می باشد.
• طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه
• تهیه و ساخت مبلمان و کانتر
• جانمایی تجهیزات فست فود
• بررسی کار سنجی و حرکت سنجی
• تدوین برنامه و سیاست های استخدامی
• آموزش حرفه ای مدیراناگر نمی خواهید رستوران را خودتان بگردانید، افرادی را استخدام کنید که با تجربه و البته سخت کوش و متعهد باشند. آموزش های لازم را به آنها بدهید. به آنها بفهمانید که انجام کار به نحو احسن، برای شما بسیار اهمیت دارد.
• آموزش پرسنل آشپزخانه به طبخ و درسینگ
• آموزش سوپروایزر در مورد کنترل کیفیت غذا و اداره واحد
• آموزش صندوق دار با برنامه فروش و گزارشات مالی
• آموزش سالن کاران و گارسون ها
• آموزش نحوه تهیه برنامه های روزانه هفتگی و ماهیانه
• برنامه بهداشت و سلامت
• تدوین برنامه فروش و طراحی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی جهت افزایش فروش
ما در این بخش پس از بررسی کامل خدمات رستوران ها و فست فود ها ، نقاط قوت و ضعف شما را بررسی خواهیم نمود و با تهیه کردن آمار های مختلف از جمله بررسی فروش محصول در رستوران شما + رقبای شما در منطقه فعالیت + نقاط قوت و ضعف رقبا + وضعیت مشتریان حال حاضر رستوران شما نسبت به تهیه استراتژی تبلیغات اقدام می نماییم. در این بخش متناسب با بودجه شما راهکار های افزایش فروش و تبلیغات موثر را به شما پیشنهاد خواهیم داد.
• مشاوره گرافیک و چاپ
• مانیتورینگ رقبا
• ارائه فرم ها و کاربرگ های مورد نیاز
• ارائه بانک اطلاعاتی تامین کنندگان مواد اولیه
• ارائه برنامه مدیریت جامع در زمان بحران
• ایجاد واحد دلیوری سیستماتیک
• ارائه جداول تغذیه ای غذاهای موجود در منو کالری، پروتئین، چربی، کربوهیدرات، فیبر
• برند سازی بر پایه کیفیت
• ارائه تکنیک های منحصر به فرد برای موفقیت در شروع فست فود
• اجرای برنامه های افتتاحیه رستوران
• طراحی ایده
• تدوین طرح کسب و کار: برآورد هزینه راه اندازی فست فود مقدماتی تا پیشرفته، بازار هدف، اخذ تمامی مجوزهای لازم جهت راه اندازی فست فود
• پیدا کردن یک محل مناسب برای فست فود
• تامین هزینه های اولیه راه اندازی فست فود
• خرید تمامی لوازم مورد نیاز ضروری: گریل و گریدل، مرینیتور، بریدینگ، فر پیتزا، اجاق گاز و فر و سرخ کن و تاپینگ و یخچال زیر گریل، میز و قفسه و صندوق دریافت پول و …
• استخدام و آموزش کارکنان: معمولا نیروهای جوان به صورت نیمه وقت علاقه زیادی به کار در فست فود دارند
• تبلیغات فست فود از طریق تبلیغات کاغذی، تلوزیونی. بهتر است مشارکت با سازمان ها و مدارس را در برنامه تبلیغاتی خود بگنجانید.
و در نهایت پیشنهاد ما برای برنامه ریزی در راه اندازی فست فود استفاده از چارچوب کاری خاصی می باشد که شامل:
• تحلیل موقعیت: موقعیت فعلی ما کجاست و ما در کجای بازار قرار داریم ؟
• اهداف: به کجا می خواهیم برسیم و بازار هدف ما کجاست یا چه کسانی هستند ؟
• استراتژی: چگونه به آنجا برسیم و راه رسیدن به هدف چیست ؟
• تاکتیک: از کدام ابزار تاکتیکی برای پیاده سازی استراتژی استفاده می کنیم و برنامه های کوتاه مدت ما کدامند ؟
• اقدامات: کدام برنامه عملکردی برای پیاده سازی استراتژی مورد نیاز است و اولویت ها به چه ترتیب تعیین گردیده اند
• کنترل: چگونه فرایند استراتژی را مدیریت کنیم ؟
لازم به ذکر است شروع یک کسب و کار موفق با برنامه یا استراتژی موفق آن آغاز می شود.
تهیه شده توسط متخصصان پایان نامه من | طراحی سایت اراک | کباب پز تابشی